piątek, 27 stycznia 2017

Pokój Oliwki




Pisałam ostatnio na moim instagramie, że Oliwki pokój to moje ulubione miejsce w domu.
Jako dziecko zawsze chciałam mieć swój pokój ..tylko swój, dzieliłam go z siostra.
Teraz mam duże pole do popisu aż  24m, mogę urządzać jak chce ...z lekkim przymrożeniem oka bo córeczka też ma swoje zdanie, najchętniej wszystko było by w różu:)
To jej ulubiony kolor .
Królestwo mojej księżniczki to bardziej pokój do zabaw, gdyż nie śpi w swoim łózko tylko z Nami !

Wystarczy dodać kilka dodatków aby pokój nabrał wyrazu :

Baldachim :
Po pierwsze wygląda wspaniale, sam w sobie lecz również jest bardzo modny !
u Nas na okres zimowy wisi nad łóżkiem, Oliwia bardzo lubi sie nim zakrywać i udawać ze jej nie widać.
W okresie letnim wieszam go na dworze w ogrodzie towarzyszy w najlepszych zabawach lub wisi jako Namiot w pokoju :)
Jest On z najlepszej jakości materiałów z dbałością o najmniejszy szczegół!
widać po zdjęciach ! 
     





Bujaczka :
Zawsze szukałam odpowiedniej, lecz jak zobaczyłam nasza obecna skradła moje serce od razu !:)
Nie muszę chyba pisać ile sprawia radości bujanie sie !Każde dziecko lubi ...
Jest solidna i dobrze wykonana, siedzenie jest pikowane w kolorze różowym 
Już widze te sesje na dworze w ogrodzie !








Plakaty :
Małe rzeczy a cieszą, troszkę jak bajkowa kraina !
Sa to plakaty firmy to the moon 
My wybrałyśmy królowa śniegu oraz wróżkę
  





 Domek : http://janod.pl/

I jak Wam sie podoba ??




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz