poniedziałek, 13 lutego 2017

Wyprawka ..


Na Polskim rynku znów do mody wróciła Dzianina .
Piękne dzianinowe koce i akcesoria dla dzieci  podbiły serca Polskich mamusiek, wcale mnie to nie dziwi ...gdyż ja też oszalałam na ich punkcie !
Stylowe, kolorowe, takie kocyki znajdują sie w mojej wyprawce .Idzie wiosna kolor Nam potrzebny .



 Tkane koce idealnie sprawdzają sie podczas spacerow czy snu maluszka, kocyków nigdy za wiele :)



Pomarańczowy: colorstories.pl
Fioletowy:/yosoy.pl
Niebieski :ajatu.eu




Chciałam Wam pokazać rzeczy z firmy Molomoco, polska marka ktora w swojej ofercie posiada rzeczy dzianinowe : poduszki, kocyki, ochraniacze oraz organizery na łóżeczko oraz super króliki rubusie :)
Barwa kolorów jest bardzo szeroka !

Ja postawiłam na kolor szary i blady róż !
Wybrałam rożek niemowlęcy w siwą -białą szachownice, nie wyobrażam sobie wyprawki bez rożka :)
Jest to produkt który ułatwia noszenie malucha,otulanie go !
z Oliwka korzystaliśmy przez pierwsze dwa miesiące cały czas, na porodówce Położna od razu prosi o  rożek  ...
Królik Rubuś to moje odkrycie :) mam nadzieję ze sprawdzi sie 100% 
Każda mama wie,jak pieluszka pomaga dziecku w zasypianiu, królik ma tą samą funkcję tylko jest bardziej elegancki no i bardzo milusi .
Maluszek przytulając sie do królika może czuć sie bezpiecznie :)
Kocyk tkany w kolorze szarym jest z Nami już jakiś czas ,używała go Oliwka teraz oddaje go siostrze, aby ja otulał podczas spacerów czy snu ..
Zobaczcie sami jakie cuda :







  
Zapraszam Was do Świata : www.molomoco.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz