środa, 6 lipca 2016

A moze ..morze :)

Wczorajszy dzień spędziliśmy nad Polskim morzem, pogoda Nam dopisała, więc czego chcieć więcej?!
Dziś chciałabym opisać miejsce, w którym czuję sie bardzo dobrze. Odwiedziłam to miejsce już kilka razy i jestem nim zauroczona...a chodzi tu o Sopot!
W trójmieście, w Polsce, to własnie Sopot się do mnie uśmiecha.
Jestem osobą, która lubi kontakt z ludźmi, piękne widoki, dobre jedzenie - a tego tam nie brakuje.
Jak ja to mówię - jest to miasto, gdzie można spotkać każdego, od wielkich gwiazd do obcokrajowców, pospacerować i dobrze zjeść na Monciaku, zbierać muszle na plaży i odpocząć na molo.
Podoba mi się to, że na plaży jest wiele barów, a co za tym idzie, nie trzeba daleko biegac za piciem :D  Jest dużo leżaków, a nawet świetny plac zabaw dla dzieci, wiadomo, że aby dziecko spędziło dużo czasu w jednym miejscu musi miec jakieś atrakcje, których tam ich nie brakuje :)
Plac zabaw na plaży to strzał w dziesiatkę! Do sopotu zawsze jeździmy na jeden dzień.
Oliwka wczoraj nie chciała wyjść z plaży, robiła babki z piasku, bawiła sie na placu zabaw, jedynie McDonald's przekonał ją do opuszczenia plaży :D
Jedyny minus Sopotu to wysokie ceny.

















Oliwka:
sukienka: lillyrose_kids
Buty, kamizelka: h&m 

Agnieszka
sukienka: reserved
torba: h&m
buty: deezee.pl



My, wybierając się na wakacje nad morze, chcąc wypocząc, stawiamy zawsze na Władysławowo. Równie piękne miasto. Jest tam wiele atrakcji, miasto nocą jest piekne, plaża super, a ceny przystępne, nie ma tak wielu ludzi, a w odpoczynku na pare dni jest to bardzo istotne!
Miejsca na rozłożenie koca nie brakuje, znajdzie się też miejsce na zabranie paru zabawek, czego w Sopocie nie ma.
O zachodzie słońca można puścic światełko do nieba, co bardzo mi się podoba!
Pomimo tego, że kocham Sopot, moje serce należy również do Władysławowa. Chociaż może przyszedł czas, żeby odkryć inne, równie urokliwe miejsca nad Polskim morzem !
Buziaki :*



1 komentarz: