sobota, 2 lipca 2016

Poznajmy się!

Witam,
znalazłysmy sie tutaj, aby pokazać Wam nasz kawałek świata, a razem z nim nasze stylizcje.
a więc:
jestem Mamą małej Oliwki, która ma 3 lata. To dzięki Niej mój świat się zmienił i dlatego tutaj jestem. Lubię bardzo, ale to bardzo fotografować tą małą modeleczkę, a ona lubi obiektyw.  Sprawia mi radość stylizowanie  jej, chociaż chyba każda mama tak ma, że córeczka jest jej oczkiem w głowie i lubi ją stroić.
Mama ...hmmm to ja - Agnieszka, zwariowana mamusia spełniająca się w tej roli.
Romantyczka, wrazliwa kobieta, żona męża ;) i pani domu.
Część osób mogło Nas juz poznac na instagramie, gdzie dzielimy się z Wami naszymi wspomnieniami i zdjeciami :)
z każdym postem będziemy poznawać się bardziej, a przynajmniej mam taką nadzieję.
A dodane zdjęcia są z Naszej rodzinnej sesji !
Wykonane przez Sylwie, dziękujemy!:)
zapraszamy do Nas .














Aga:
spódniczka : monika.swiderska
bluzka : h&m
buty: deezee

Oliwka: 
spodniczka : monika.swiderska
bluzka : zara
buty : milubuty


2 komentarze: