środa, 3 sierpnia 2016

Dziewczynka:)

Jak dowiedziałam się o ciąży, moim marzeniem było aby mieć dziewczynkę.
ajjj nie wyobrażacie sobie mojej radośći  jak sie  dowiedziałam ze to będzie Ona ..Dziewczynka !
Od Momentu narodzin ,cały ten świat różowy świat zaczął sie do mnie usmiechac te male ubranka opaski ,dodatki ...radości nie było końca, zapewne przy chłopcu też tak jest .Mamy ktore maja chłopców czuja to samo,tylko bez różu i dodatków hi hi
Ale wchodząc do sklepu ,zawsze myślę najpierw o dziewczynce .
Teraz jak dorosła i sama decyduje o swoim ,,świecie,, Np o tym co założyć,jak poukładać zabawki w pokoju. Zauważyłam ze w pewnych zachowaniach mnie naśladuje,jak gotuje obiad przychodzi i pyta co robię,a wieczorem gotuje mi to samo w swojej zabawkowej kuchni ,wiecie jakie to śmieszne.
Kosmetyki ...zaczęła sie interesować jakiś czas temu ,brała kosmetycke i bawiła sie moimi kosmetykami,babci i cioci .
A pierścionki,bransoletki   to coś co dziewczynki lubią bardzo.
Tez tak macie ?czy tylko moja córeczka jest  taka ??:)
Znalazłam sposób na to aby umilić jej ten czas i dzieciństwo w to co lubi .
zabawki drewniane jak juz o tym wczesniej pisałam sa u Nas lubiane !
oraz marka www.janod.pl mamy dwa zestawy :

Pierwszy zestaw : Małej miss
 Kosmetyki,nie takie z odpustu ktore malują i mogą uczulać dzieci , tylko zabawkowe z drewna które wyglądają jak prawdziwe !
w różowej kosmetyczce .
Lusterko,cienie,kredka,grzebień ,perfumy,dwa lakiery,dwie szminki





teraz może sie malować do woli,i wiem ze zabawki sie nie zepsują bo sa drewniane !


drugi zestaw :
To zestaw do tworzenia biżuterii dla dzieci.
jest to 250 kolorowych i kształtnych koralików drewnianych ,igła z plastiku ,kolorowe nicie,i rzemyk,oraz zapięcia które można łatwo zapiąć i odpiąć .
na rynku jest wiele błyskotek dla dziec ,ale zwykłe pierścionki,staja sie po jedynm dniu czarne ,bransoletki na gumce pękają...
tutaj Zestaw jest z drewna i  można robić swoje zestawy kolorystyczne.
zobaczcie sami




Mama,tata ciocia wujek ...
jeśli macie w rodzinie dziewczynkę ktorej zestaw sprawił by wiele radosci to zapraszam do zakupu do www.janod.pl pozdrawiam :))

1 komentarz: