wtorek, 2 sierpnia 2016

Dziecięca delikatność !

Sukienki !
achhhh jak ja je kocham, może sama nie chodzę w nich  za często ,bo wygodniej mi przy dziecku w spodniach .W wersji dziecięcej podbiły moje serce ! Lecz nie takie sukienki z dziecięcym printem, to nie mój styl .Oczywiście mamy kilka takich co by Oliwka sie cieszyła .
Delikatność i prostota , to coś co do mnie przemawia  w dziecięcej modzie .
Jakbym mogła zakładałabym je Olci codziennie, latem lubię jak biega i się w nich kreci ,jesienią do rajstopek i kozaków również wyglądają  super i stylowo !
mam tutaj dla Was kilka propozycji na stylizacje z Lillyrose kids i Lilly Rose Kids.
Ta Kobieta  Tworzy cuda !
zobaczcie ...delikatne kwiatki ,sa piękne ! 
moja propozycja na lato :)




jak i na jesień !



posiadamy również sukienkę w  kratkę która mogliście oglądać juz wcześniej !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz