środa, 16 listopada 2016

Mikołajki

W Naszym domu Mikołajki obchodzimy i się fajnie bawimy :)
Od kiedy jest Oliwia, zawsze 6 grudnia wystawiamy swoje buty, z nadzieja że byliśmy grzeczni czekamy na prezent.
Prezent ....a raczej upominek, symbolicznie aby uczcić Święto i sprawić dziecku radość.
Myśle  ze to okazja aby poszukać dziecku jakiegoś upominku który będzie służył do zabawy i nauki.
Wczoraj spadł pierwszy śnieg, poczułam magię Świąt i poszukałam dla Was zabawek które zasługują na bliższe zapoznanie !

Ja wierna zabawkom z drewna, które służyć  będą naszym dzieciom przez długi czas znalazłam kilka propozycji    :



Wozeczek do ciagniecia z klockami

Fajny pomysł dla maluszka, siedząc można ćwiczyć umiejętność  układania  klocków  a gdy już dziecko zacznie chodzić, wózeczek może ciągnąc ze sobą na pierwsze spacery. 











Uczymy sie cierpliwości podczas łapania na wędkę rybek, a jak już złapiemy mamy wielką radość !
Hmmm sama bym złapała jakoś grubą rybę :)










Nic tak nie sprawia frajdy jak majsterkowanie oraz naśladowanie dorosłych, śruby...śrubeczki, bawiąc sie ćwiczymy motorykę dłoni .





Możemy gotować,  kroić warzywa i owoce nożykiem dołączonym do zestawu.Idealne uzupełnienie kuchni małych gospodarzy :)







Pomaga w Nauce pisania i liczenia, możemy zabrać ja ze sobą do samochodu czy babci !
Jest kolorowa i funkcjonalna 





Dzięki temu zestawowi Wasze dzieciaki nie będą bać się chodzić do lekarza i wyleczą wszystkie pluszaki i lalki w domu, u Nas się sprawdziło !

 Zabawki są ze strony  http://janod.pl/



Fajnym pomysłem są również książki dla dziecka, które czytamy codziennie przed snem oraz puzzle do układania z ulubioną postacią .
Nie zapominajmy o słodyczach !










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz